Ambalajul, bata-l vina…

ANALIZE — By on at


Mai tineti minte samponul in pet sub forma unui calutz de mare? Ce vremuri :).

Abia asteptam sa se termine samponul sa ma pot bucura de o noua jucarie.

Asta “da” targetare a publicului tinta :) …sau cum ambalajul vinde pana la un anumit punct produsul.

Cat despre alt public tinta… revenind in zilele noastre, o companie germana  “reinventeaza” ambalajul pentru bauturi.

Mai mare dragul sa ai o asa colectie in  frigiderul tau…mai ales ca recomandarea e sa se serveasca usor rece (si nu, nu au forma de sarpe ;)).

Sunt curios cat de receptiv e publicul masculin la un astfel de ambalaj?! Pentru mai multe detalii:

Krugmann – popsy

1 Comment

  1. Fix Up says:

    By Beudean, December 7, 2008 @ 8:01 pm

    cati mililitri are un popsy? si cati popsy trebuie sa bei ca sa te imbeti? :)) Eu cred ca ambalajul va/ar prinde mai bine la femei, ca lor le plac lucrurile mici, multe, simpatice (lol) si le place vanilia si caramelul. Si m-am prins ca nu sunt serpisori ;))

Leave a Comment