Exercitiu de “product placement”
ANALIZE — By on atUnul dintre ultimele concursuri care circula pe internet este unul pe cit de bizar pe atit de interesant si instructiv. Asa cum spuneam intr-un articol anterior cintareata pop Lady Gaga obisnuieste sa faca in videoclipurile sale ceea ce in termeni de specialitate se numeste “product placement” sau mai pe romaneste reclama la produse. In ultimul sau videoclip “Telephone: ft Beyonce” lansat recent, artista se pare ca vrea sa intreaca orice masura cu aceasta tehnica. De fapt data fiind natura virala a unui astfel de videoclip, controversat si provocator, impactul sau asupra publicului tinta este maxim. Cei mai cistigati dintre toti sunt cei ai caror branduri si produse se vad in videoclip. Daca aveti timp si chef va invit sa numaram impreuna atit produsele la care face reclama Lady Gaga cit si a trimiterilor catre locurile comune din cultura pop actuala. De exemplu camioneta de la sfirsitul clipului este luata din “Kill Bill” a lui Quentin Tarantino.
0 Comments
You can be the first one to leave a comment.