Plan de afaceri si strategie de marketing alimentatie publica
PLANURI DE MARKETING — By on atEvolutiile recente in comportamentele de consum ale locuitorilor din mediul urban si cresterea competitiei pe anumite subsegmente ale alimentatiei publice sunt principalele premise de la care a plecat acest plan de afaceri. Restrangerea bugetelor de cheltuieli la nivelul clientilor tinta, sezonalitatea crescuta a serviciilor si cererea de servicii variate la nivelul unei locatii pe parcursul aceleasi zile au determinat elaborarea unui concept complex care sa tina cont de toate acestea elemente. Prognozele de fezabilitate si profitabilitate au fost dublate de oferirea unei solutii complete de dotare, utilare, design de meniu si design de locatie, strategie de marketing si bugetare a comunicarii.
Tags: bugetare a comunicarii, cererea de servicii la nivelul unei locatii, comportamentele de consum ale locuitorilor din mediul urban, concept complex, cresterea competitiei in alimentatia publice, design de meniu si design de locatie, Restrangerea bugetelor de cheltuieli, sezonalitatea crescuta, solutii complete de dotare, strategie de marketing, utilare
0 Comments
You can be the first one to leave a comment.