Viata ca o reclama!
ANALIZE — By on atPline de povete, sex, umor, violenta reclamele vietii noastre cotidiene sunt o sursa continua de mirare asupra modului in care percep oamenii din agentiile de publicitate comportamentul consumatorului. Unde e limita dintre bun simt, umor, batjocura, rasism… si eficienta campaniilor respective din perspectiva clientilor? Tot patinajul acesta comic sau semicomic se desfasoara pe un lac cu gheata subtire, astfel incat riscurile de accidente/inec pot fi destul de mari.
Dar sa exemplificam cu lectiile ce le-am invatat. De la pufuletii Gusto am invatat sa avem grija ce mancam, altfel capul nostru se va zbate agitat pe podea, departe de corp.
De la chipsurile Lay’s am invatat ca, daca esti femeie, trebuie neaparat sa ai silicoane de 2000 de euro ca sa-ti pastrezi prietenul.
De la berea Ciucas am învatat sa nu bei prea multa, ca altfel incep sa-ti cante cerbii cu vocea lui Stefan Banica Junior.
De la Head&Shoulders am invatat ca daca prietena iti arunca masina in lac e suficient sa te speli cu sampon pe cap pentru a nu-ti mai pasa de alea cateva mii de euro paguba.
De la detergentul Perwoll am invatat ca femeile, in posetele lor atotincapatoare ascund de fiecare data cate-o punga de detergent.
De la Romtelecom am invatat ca trebuie sa fii la fel de destept ca si Tarzan pentru a te incadra în publicul lor tinta.
De la toti invatam ca viata ne surprinde cu cele mai ciudate explicatii, explicatii pe care un om de rand nu ar indrazni niciodata sa si le dea vis-a-vis de comportamentul sau. Dar, poate si pe creativii din respectivele agentii de publicitate i-au lovit atacurile flacarii violet, ca deh (!)…tot e la moda. Ce nu inteleg e cat de putin isi inteleg companiile ce si-au dat acordul pentru astfel de reclame publicul lor tinta. Cat de departe, inchis în strafunduri de birouri, trebuie sa fii pentru a cheltui ‘nspe mii de euro pentru o reclama ce-ti limiteaza produsul in loc sa-l promoveze?
Dar… maxim am spus!
0 Comments
You can be the first one to leave a comment.